متنهای عاشقانه همراه با عکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 989
نویسنده : نوری

خداجووووووون.....


خـــ ــدایــا...!!

ســرده ایـن پـاییـن.....ازون بـالا تماشـا کـن!

اگــه میشـه فقـ‌ ـط گـ‌ـاهـ‌‌ ـی خـ‌ ـودت.....قـلب منـو "هــ‌ ـا" کن!

خـــ ‌ـــدایــا...!!

ســرده ایــن پـاییـن.....ببیــن دســتامـو مـی لــرزه!

دیگـ‌ ـه حـتـی همــه دنیــا....بـه ایـن دوری نمـی ارزه!

خــــ ــدایــا...!!

وقتــــ برگشــتن....یه کمــ بـا مـن مــ ــدارا کـن!

شنیــــدم گـ ــرمــه آغـ ــوشـت.....اگـه میشـه منــ ـم جـا کـن!

*************************************
به سلامتی اونی که وقتی توبغلم گرفتمش

وجودم لرزید، نه از ترس نه ازعشق بازی.

از وحشت فردای بدون اون!!!

**********************************************
عشق و هوس

من نه عاشق هستم ...


ونه محتاج نگاهي كه بلرزد بر من


من خودم هستم ويك حس غريب


كه به صد عشق وهوس مي ارزد!!!
***************************
بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی

دلت بگیره ولی دلگیری نکنی

شاکی بشی ولی شکایت نکنی

گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن

خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری

خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری

خیلی هادلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی. . .

********************************
غم‌گين‌تر از غروبم ، عاشق‌تر از ستاره ،
عکست به غير حسرت ، هيچي واسم نداره!
دردم يکي دو تا نيست ،‌ من بي‌تو مشق دردم ،
دست خودم اگر بود ، بعد از تو دق مي‌کردم!
*************************************
در لابه لای شاخه های سبز عشق
امشب بغضم جوانه می زند
در کوچه باغ غزل مردی قافیه هدیه می دهد
چشمان شعر از شراب نگاهش مست می شود
و...صد بیت آرامش می یابد!!!
******************************


مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com